Besökstoppen

Besökstoppen

söndag 18 maj 2014

Oj

Det var verkligen längesen jag skrev här. Påsk var ju ett tag sen. Ja ja det har varit lite mycket här på sistone så då kan det bli så. Påsken var lugn. Inge påskpynt att leka med för katterna. Jag beslutade mig för att jag inte orkade med pynt i år. Annars då på kattfronten? Jag har flyttat på kattställningen, en liten uppvärmning för i sommar då det ska ske lite förändringar i möbelimanget. Kände att vi kanske inte ska göra alla förändringar på en gång. Cindy och Shakira verkar gilla placeringen. Inte Sessan. Hon får dock vänja sig då den inte kommer att kunna stå någon annanstans efter i sommar. Balkongen är sig lik i alla fall :)

Hoppas ni alla har det bra och att värmen kommer nu som de lovat på vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar