Besökstoppen

Besökstoppen

onsdag 19 juni 2013

Kraft

Av olika anledningar så kan man ju ibland må lite sämre inombords... Då gäller det att ha något som ger lite styrka. Jag personligen får så mycket kraft och styrka av katterna. Även den sämsta av dagar kan jag känna att jag får kraft av att umgås med dem. Har ju alltid hört att djur får oss att må bättre men man kan ju fundera på vad det är som gör att man mår så bra av dem?! Jag har alltid älskat djur och har haft en del, även en del udda.. Ibland kan det ju ta tid innan man hittar vilket djur man egentligen trivs bäst med men när man väl gör det, vilken lycka. Nåväl här är det ju katter som gäller. Så underbara, söta, roliga, påhittiga, busiga och personliga. Nu har jag babblat klart och det är dags att bjuda på lite bilder. Trevlig midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar