Besökstoppen

Besökstoppen

fredag 10 maj 2013

Minnen

Ja det blir ett litet annorlunda inlägg denna gång. Satt igår kväll och sorterade in lite kort i en mapp på våran älskade änglakatt Madonna. Oj vad det brände i ögonen när jag såg alla korten. Det är över ett år sedan hon gick bort nu men känslorna för henne har långt ifrån svalnat. Hon var så speciell min lilla tjej. Så fin och så social. Det gör fortfarande ont att inte få ha kvar henne. Hon var vår en alldeles för kort tid. Ni som har följt oss här vet ju vad som hände och att beslutet inte var lätt.

Något lite mysigt som jag upptäckte igår när jag kollade på korten var ju att jag såg att Madonna hade det där leendet som även storasyrran Shakira har. :) Mys!! Det var något jag aldrig tänkte på när båda var här. Värmer ändå lite i ett ledset hjärta att det finns lite drag av henne.

Nu lite bilder av min älskade änglakatt.









Min underbart vackra tjej. En mycket stor del av mitt hjärta kommer alltid att slå för henne.

Ha en riktigt underbar helg alla där ute. Håller tummarna för att solen ska skina hela helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar